Sadece esinlendim !!!


Hasanboğuldu'dan aldığım zeytin sabunlarını paketledim. Dağıtıma hazırlar.Aklımda yapmak istediğim birsürü şey var ama icraata gelince bintane bahane buluyorum kendime. Bilg.da bir dosyam var, adını 'mekanım cennet olsun' koydum. Hoşuma giden resmi, bi gün yaparım diyip içine atıyorum. Hayata geçirilemeyen projeler çöplüğü. Hayret ve gipta ve de haset ettiğim bazı hamarat blog sahibeleri var, onlardan fikir yürütüyorum ama kimsenin kızmasına gerek yok, yürüttüğümle kalıyorum işte...
Rabişe gösteriyorum bazen
-bizde yapabiliriz, şunu takarız bunu kaplarız... diye kafasında tasarlamaya başlıyo hemen, hiç üşenmek yok. Bikaç tanede saksı yaptım kendime, yani arkası yapışkanlı kağıtlarla plastik kutuları kapladım, çok yoruldum çoookkkk...

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar