3G;gittik gezdik geldik!



Bu hafta sonu da ist. daydık, Durucumla. Duru 'sevimli at titi'yi izlemeye gitti anneanneyle, annesi kadıköye gitti, tavla oynamaya teyzeyle. Pazar günü Hüseyinle Yavuz geldi, bizde erken döndük, görüşmüş olduk. Başkaaaa... Bir çizmeye aşık olurmu insan, ben oldum, hiç beklenmedik bir zamanda, çok zamansız geldin aşkım, ya sen bana geç kaldın, ya ben sana çok erken... kavuşamadık...
Ya aslında şöyle oldu, ilk görüşte aşık oldum ama denerken baktım fermuarı bozulmuş, fabrikaya gönderelim, yaptıralım dediler, ama bende sonucu görmeden ödeme yapmak istemedim, kaldı oracıkta öylece yarim... amaaan başka bi çift gelir unutturur öncekinin aşkını, dimi günlükcüm, hıh...




Bu ayki seyir önerilerim aşağıdaki gibidir;
Alacakaranlık serisinin ilkini tamamen meraktan seyrettim, nedir-ne değildir hesabı :) ikincinin bahanesi de birini seyrettim hadi öbürü kusur kalmasın dır. Şimdi üçüncüsü geliyomuş, onu da seyredicem korkarım...
Julia&julie yi ben çok beğendim, blogcular izlesin derim...
Eyvah eyvah ta sevimli, hastasıyız da dvd formatında tiyatro, pek muazzam, pek...

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar