Tarlaya ektim pembe...

Bu öğlen Durucum iki saat uyuyunca birsürü şey yapabildim. Benim için en önemlisi, balkondaki işlerdi. Birsürü tohum, çiçek ekilmeyi ve dikilmeyi bekliyordu. Çok ta seviyorum bunlarla uğraşmayı. Aslında bekletmemin nedeni, Duruyla birlikte yapmak istememdi ama havalar ısınmaktan vazgeçti, gitgide daha soğuk oluyorsanki. Birde hasta olunca beraber dikemedik, toprakları döküp saçarak oynayamadı kuzu...

Balkon demirine asılan saksı aldım, çiçek tohumları ektim. Birde geçen yaz bayıldığım pembe domateslerin çekirdeklerini kurutmuştum, çan biberlerin tohumları vardı, yani bu yaz tohumdan sebze yetiştirmeye karar verdim. Tohumları ayrı ayrı ekip çimlendirip, sonra büyük saksıya almayı düşünüyorum. Tek tek çimlendirebilmek için evde küçücükfıçıcık bişeyler aradım, pek öyle danonedanette manette almıyoruz ki bulamadım pek bişey. Feroşun buzdolabının üstünde yıllanmaya bıraktığı iki kutu çokomel vardı onları döküp plastiğinden faydalandım, bakalım başarılı olabilecekmi girişimlerim.

Haydi bir de mesaj vereyim;
Ey facebookta farmville oynayarak değerli vaktini boşa harcayan gafiller;
gerçek hayatta ekilen bir tohumun toprağın içinden elini uzatır gibi göründüğü günü beklemek, bunun için sevinmek, gerçekten insanın enerjisini artırıyor. Tek bir saksı bile insana bunu yaşatabiliyor
derim
ben
...


Yaklaşık bir aydır Feroş tarafından kurulmayı bekleyen dolap için ben daha fazla bekleyemeyerek kurmaya karar verdim, Durucumla beraber uğraştık biraz, çivi çekiç vs konusunda yardımları oldu minnoşun, kurduk wallahi. Yerine de yerleştirdik, ayakkabıları kutulara yerleştirdik dizdik, yoruldum ama hem birsürü şey toparlandı hemde kafamda bu konuyu taşımaktan kurtuldum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar