Boyacı Duru

Düzenleme yapmıştık hafta sonu, üç kocaman torba ıvır zıvır çıktı geri dönüşüme. Bide bu boya kutularını artık saklamıyım dedim ama bir türlü atamadım, Duru çıkıyor, iniyor, basamak yapıyor, boyacı oluyor, bende resmini çekiyorum işte.
Geri dönüşüm demişken, sitede dönüştürülebilir çöplerin ayrı atılmasına yeni başlandı. Bende pek severim böyle işleri, üşenmiyorum, biriktiriyorum ve farkediyorum ki aslında hemen hemen bütün ambalajlar tekrar kullanılabiliyor ve geriye de Durunun bezlerinden başka çöp kalmıyor.

Banyo sonrası ne güzel olur bu kuzular, saçlar havalı havalı, yanaklar amasya elması, uykular gelmiş, babasına sokulmuş, Duuu-ruuuuu sen bizim herşeyimizsin!

4 yorum:

  • Deniz diyor:
    12 Mart 2010 02:03

    banyo sonralarına ben de bayılıyorum: )
    çok 'duru' çıkmış, maşallah kuzucuğuna

  • Unknown diyor:
    12 Mart 2010 04:28

    Sağol Deniz, su kuşu zaten bunlar, bayılıyolar suyla oynamaya...

  • İkiz Annesi sdilek diyor:
    12 Mart 2010 05:34

    Selam şöyle bir gezdim de blogunuzu..
    Çokkk güzel Duru..Maşallah..
    Allah şansını da yüzü kadar güzel yapsın..
    Sevgiler.

  • Unknown diyor:
    12 Mart 2010 11:39

    teşekküür ederiz dilek bizde öpüyoruz bebişleri, allah sana çoookkk kolaylık versin, sevgiler.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar