''Norrmanncııı''

Pazar kahvaltı sonrası, kısları dağıtıp bauhaus a uğradık kocamla, ağaç budama mevsimi geldi ama bahçe aletlerimiz fena durumdaydı. Bitkilere bakarak baya vakit geçirdik, ortaya karışık tohum, çiçek soğanı yaptık, -balkon mevsimide de geliyor -makasları da alıp Metro ya geçtik. Metronun balığı iyi olur, önce çupraları aldık, sonra uğrayıp Ayşeleri aldık, Feroşla Günel ağaçları budadı, bizde Durucumla camdan ;
-Norrrrmancııııı
diye bağırdık:)





Emel pek faydalı dedi, kefir aldık hemen, Durubal da biraz biraz içti gibi, alırız artık. Bağışıklık sistemini güçlendiriyormuş. Bağışıklık demişken, Duru için bir şişe immunex kullandık bu kış, dr. üç şişe demişti ama, elim varmıyor, her türlü ilaç, vitamin, vs. kullanmak istemiyorum. Doğal olduğunu düşündüğüm bir pekmez getirdi dedemiz, babaannemiz de çok konsantre, kıymetli bir kara dut pekmezi getirmişti, bende bunları karıştırdım, Duruya hergün içiriyorum. Aslında enjektörle ağzına sıkıyorum, biraz zor kullanıyorum ama çok şükür ki hasta olmuyor, başladığımdan beri. Ev yapımı bir sihirli iksir keşfettim yani, şiddetle öneririm.

Norrmancıların işi bitene kadar, balıklar pişti, kocamın tarifiyle yaptığım salata da hazırdı, herşey iyi güzel di de Ferhatçım da üşütüp hastalanmasaydı...Geçen sene de Günelle bahçeyi kazmışlardı, sonra ikisi de günlerce tutulmuştu :) Ki bahçe de öyle kırk dönüm tarla değil hani :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar