Geçen Hafta


Geçtiğimiz hafta herşey yolunda gitti, birçok konuda daha rahatlamış başladım yeni haftaya. Duruyla ilgili kaygılarım azaldı, Durucumsevdiğimyeşileriğimbenim, tamamen olmasada adapte oldu sayılır yeni duruma. İki gün beraber olmamız biraz kafasını karıştırdı sanırım, arada bir bana
-anne nereye gidiyosun, işemi gidiyosun, evdemisin, sorularını sordu, bende tutarlı olmaya özen göstererek, iki gün hafta sonu tatili olduğunu işe gitmediğimi ama pazartesi yine işe gideceğimi söyledim, o da yine
-peki ben kimle kalıcam, dedi, yine aynı cevapları verdim. Bu sabahta hafif bir mırıltı oldu, tutarsa diye şansını denedi uyanıkdurucum ama sonra kabullendi ve el sallarken ayrıldık birbirimizden.

Sabah biraz daha erken kalkıp, Durunun hazırlığını yapıyorum. Genelde de, Yatak parmaklıklarından atlayıp yanıma gelmiş oluyor 5 dk. içinde. Yedek gezme ve spor kıyafetlerini hazırlıyorum. Meyve suyu kaynatıyorum, 5 gün onu içiyor. Yazdan babaannemizin hazırladığı vişneleri ya da taze mevsim meyvelerini karıştırıp kaynatıyorum. Sütlü bir tatlı yapıyorum, muhallebi ya da tavuk göğsü gibi, ara ara onu yiyor. Çorba ya da etli sebze yemeği yapıyorum. Kahvaltı için istediği birşey varsa, onuda ekliyorum, tepsisine bu arada süt içiyoruz beraber. Yarım su bardağı sütün yarısını ancak içirebiliyorum, kahvaltısını melek teyzeyle yapıyor. Bizde hazırlanınca çıkıyoruz, kıyafetleri, tepsisi ve oyuncak sepetiyle birlikte Duruyu da sepetliyoruz :)

Gün içinde yine öğlen uykusuna devam, tel.la görüşme hakımızı ikiyle sabit tutmaya çalışıyorum:) aradığımda sesi çok neşeli geliyor, bu da beni çok mutlu ediyor. Şu anda ikimizde memnunuz halimizden, zaman ne gösterir bilinmez, ama kocam benim ayrı kalmaya dayanamayıp pes edeceğim görüşünde. Sen ne dersin günlük?

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar