hamaratız pekkk...

Çok hamaratız bu aralar. Gece gece tatlı yapamaya karar verdim, Ferhat a pişen muhallebiyi karıştırma, Duruya da labneyi tırtıklama görevini verdim, bende fotoğraf çekme gibi kutsal ve ağır bir görevi sırtladım, anayım sonuçta... Sonuç? Uyduruk bir tatlı ne kadar lezzetli olabilirse o kadar oldu işte...


Elek diye birşey vardı, 'unumu eledim, eleğimi astım' oohh kafam rahat, ben rahatım şeklinde bir deyim vardı, 'ince elek' diye bir Metin Eloğlu şiiri vardı, ki bunlar artık geride kaldı. Şimdi İkea de böyle bir alet var, kullanmak ta çok zevkli, Duru için de süper bir oyuncak.

4 yorum:

  • Deniz diyor:
    25 Mart 2010 14:38

    Ellerinize sağlık hamarat aile:)

  • Unknown diyor:
    26 Mart 2010 05:03

    bekleriz...

  • Özden diyor:
    26 Mart 2010 07:32

    Pek bir becerikli küçük hanım, afiyet oldun Aysuncum...

  • Unknown diyor:
    27 Mart 2010 02:57

    evet özden dağıtma dökme konusunda üstüne yoktur
    kızım diye demiyorum:)
    öpüyoruz çokkk...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar