Biraz anlayış lütfennnn!!!



Tatludurumla cuma akşamı ist.a aktık, cumartesi akşamı da Ferhat katıldı aramıza, pazar günü de bir 'İstanbul'da hafta sonu tatili'ni daha geride bırakıp döndük evimize. Gezdik tozduk, iş yaptık ve birsürü fotoğraf çektik ama ben yazmak için ne zaman ne enerji bulabildim. En son fotoğrafları flasha kaydedip işyerinde yazmaya karar verdim ama şimdi açıp baktım resimler de yok:)
Evet günlük, gerçekten çok yorucuymuş hem dışarıda hem evde çalışmak, bu yüzden ihmal ettim seni. Hele o fotoları bilg. yüklemek, düzenlemek, bide iki satır birşeyler yazmak gözümde büyüdü günlerdir. Yine de üç vakte kadar sistemi oturtucağıma ve yine düzenli yazı ekleyeceğime inanıyorum. Sende biraz anlayışlı ol canım aaaaaaaa!!!!!

6 yorum:

  • Güneş Akay diyor:
    23 Mart 2010 07:41

    Analı kızlı ne güzel çıkmışsınız. :)

    Bazen gözünde büyüyor insanın geçici bir durum.

  • Unknown diyor:
    23 Mart 2010 08:03

    muckmuckmuckkkkk:)))))))

    güneş, sabahları pekmez yemeye başladım, enerjim bitiyo günün yarısında ne dayanıksızım ben

    geçer diosun... inanıyorum bende....

  • Özden diyor:
    24 Mart 2010 00:58

    Ahh o duraklama dönemine iş sebebiyle ben de girdim, çıkmak lazım:) bekliyorum seni....

  • Unknown diyor:
    24 Mart 2010 02:48

    özden, bir sepet moral desteği benden sana gelsin o zaman :)

  • Deniz diyor:
    24 Mart 2010 05:28

    annesi daha önce söyleyememiştim bi türlü, bu Duru kız çok tatlı

  • Unknown diyor:
    24 Mart 2010 06:19

    çok teşekkürler deniz, bütün çocuklar kadar güzel, bütün kız çocukları gibi cimcime, duru da. şanslarıda güzel olsun hepsinin...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar