Kuzu hasta :(


Ne güzel başlamıştık güne. Gerçi Durucum sabah sütünü geri püskürtmüştü ama olumlu düşünmeyi tercih etmiştim. Midesi bulandı, o kadar, süt benimde midemi bulandırıyor, olabilir... Eve dönerken herşey normal, babamızın yanına da uğradık, biraz mızmızız sadece, bu da olabilir... Öğleden sonra başladı ateşi yükselmeye. Bir önceki postta yazdım ya hasta olmuyor, iksir veriyorum vs., hemen arkasından hasta oldu kuzu. Bu hep böyledir. İyi giden bir şeyden fazla bahsetmeye gelmez, övünmeye hiç gelmez.

Hasta galiba deyince babası dondurma getirdi hemen, Durubal da uçtu görünce. Bu senenin de ilk dondurması. Kendi dondurmasına saldırdı,
-anneciim çok güzelll
diye yedi, sonra bana gelen magnumu görünce, attı elindekini,
-ııı güzel diil ooo
diye benim dondurmamı da bitirdi. Az sonra da bütün yediklerini, ve içtiklerini ortaya karışık biçimde, yatağa höykürdü zaten.

Sabah Feroş 7 de dr. dan randevu aldı, 9.30 da götürdük, kan testini verdik ama çişş!testi için neredeyse bütün gün uğraştım. Kıslarda biraz sıkıntılı oluyor örnek almak. Sonuçlara göre, idrar örneği temiz, kanda enfeksiyon var bir miktar. Sonrasında ishale çevirebilirmiş, bu virüs bugünlerde yaygınmış. Üç tane iğnemiz var, biri gitti ama çok zorlandık. Çok ağladı, kastı kendini, sonrada bacağı ağrımaya başladı. Hiç bu kadar ağlamamıştı. Saatlerce sürdü. Korktuk, gidip hastaneyle tekrar konuştuk, bacağı neden ağrıyor olabilir bu kadar diye, rahatlattılar birz bizi. Şimdi uyuyor ama eli hala bacağında. Umarım uyandığında geçmiş olur bebeğimin ağrısı.

2 yorum:

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    4 Mart 2010 17:13

    Merhaba biz geldik blogunuza..takipdeyiz bizede bekleriz :)
    Geçmiş olsun kuzuya..maşallah Duru çok tatlı annesi, Allah bağışlasın..
    Yazıyı okuyunca yazmadan duramadım :))
    Kız çocuklarında idrar testi zor oluyor gerçekten ama kuzenimin bebeği için uyguladığımız kolay bir yöntem var. sizde deneyin isterseniz..Duru hala bez kullanıyorsa eğer bezini tersten bağlayın,sürekli kontrol edin.. çişini yapmışsa eğer hemen bezden başka bir kaba aktarın,görüceksiniz çok kolay olucak :))
    Sevgiler..

  • Unknown diyor:
    5 Mart 2010 03:36

    Hoşgeldiniiizz ama nerde kaldınız bekledik biraz :)
    Emine keşke bunu önceki gün öğrenmiş olsaydım çok uğraştım gerçekten, yinede ihtiyacım olmaz inş. ama olursa seni hatırlıycam :)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar